אלמוג בוקר - אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב.

אלמוג בוקר - אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב.. לא שהיה לי קל קודם, אבל מתברר שאפשר עוד לעלות. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית? בוקר, שזכה לפני שנה בפרס העיתונאי המצטיין לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות (יחד עם המתחרה מחדשות 12, תמיר סטיינמן), חתום על לא מעט סקופים, שהשפיעו על סדר היום הציבורי.

בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה. אין הרבה כתבי שטח שמקבלים הנחיית תוכנית. חדשות היום עם אלמוג בוקר. אבל אף אחד לא יודע למי הצבעתי בבחירות, הוא מדגיש, גם לא הילדים שלי. אחר כך נסענו לדודים שלי בטירת־צבי, ואז משמיים קיבלנו איזו דירת airbnb ביפו, פנטהאוז מדהים.

עפר שלח, משה לדור, תמיר סטיינמן, אלמוג בוקר ואיתן מסורי ...
עפר שלח, משה לדור, תמיר סטיינמן, אלמוג בוקר ואיתן מסורי ... from dcity.co.il
הריאיון איתם מתקיים בביתם היפה שבקיבוץ זיקים, שם הם מתגוררים בתשע השנים האחרונות. מדהים ומרגש בעיניי שהוא קם בבוקר עם תשוקה לעבודה שלו, ולכן אני מוכנה לעמוד מאחוריו במה שצריך, אם כי ברור שיש ימים שאני תולשת שערות מרוב. באותה שנה הצליח להשתחל לחברת החדשות של ערוץ 10 ככתב בדרום. אבל אף אחד לא יודע למי הצבעתי בבחירות, הוא מדגיש, גם לא הילדים שלי. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר. עד הקורונה היו פה שנתיים מאוד קשות בעוטף, כל שבועיים־שלושה הייתה הסלמה, ודרך ההתמודדות שלנו היא לא להיות כאן.

הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים.

בכל מקום שהגעתי אליו נשים היו אומרות לי 'בוא תגהץ לי' וגברים היו מתלוננים שסיבכתי אותם. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. 41,510 likes · 5,426 talking about this. היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק. ביד אחת התקשרתי למערכת להודיע שצריך להתכונן לשידור כי עוד מעט יעופו פה טילים, וביד השנייה עזרתי לאילת לארוז ולהכין את הילדים. See full list on xnet.ynet.co.il לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. בוקר הוא גם מי שדיווח לראשונה על מרד החיילות בבסיס זיקים, שהוביל לסגירת בסיס הטירונים. אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית? אלמוג בוקר מדבר מהבטן ומדבר מהלב, עכשו בחדשות 13ישראל חייבת להמשיך את התקיפות למען תושבי העוטף. החל את דרכו בעולם התקשורת ככתב אזורי בעיתון זמן הנגב מרשת מקומוני מעריב. See full list on xnet.ynet.co.il

התאומים היו בני חצי שנה והגדול בן שלוש. בוקר הוא גם מי שדיווח לראשונה על מרד החיילות בבסיס זיקים, שהוביל לסגירת בסיס הטירונים. ‎הכתב בדרום של ערוץ 10 עקבו גם בטוויטר: פעם הייתי חוזר בארבע הביתה כדי להוציא את הילדים, היום אני לא יכול להתפנות לזה. הריאיון איתם מתקיים בביתם היפה שבקיבוץ זיקים, שם הם מתגוררים בתשע השנים האחרונות.

‫שש אלמוג בוקר: מילה של ליברמן.‬‎ - YouTube
‫שש אלמוג בוקר: מילה של ליברמן.‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. See full list on xnet.ynet.co.il אין הרבה כתבי שטח שמקבלים הנחיית תוכנית. ‎הכתב בדרום של ערוץ 10 עקבו גם בטוויטר: את הקריירה העיתונאית החל ככתב מוניציפלי בעיתון זמן הנגב, לאחר שהכיר את העורך דאז, אמיר בוחבוט, במכללה. באיזשהו שלב היו קיצוצים והורידו את התוכנית של מירי נבו ואלי אילדיס, אבל כשראו שהקורונה חוזרת קיבלתי אור ירוק. לא שהיה לי קל קודם, אבל מתברר שאפשר עוד לעלות. The latest tweets from @bokeralmog

בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה.

בחודש שעבר בוקר החל להגיש את התוכנית היומית חדשות היום עם אלמוג בוקר (שמשודרת ברשת 13 ב־15:00). אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. את הקריירה העיתונאית החל ככתב מוניציפלי בעיתון זמן הנגב, לאחר שהכיר את העורך דאז, אמיר בוחבוט, במכללה. החל את דרכו בעולם התקשורת ככתב אזורי בעיתון זמן הנגב מרשת מקומוני מעריב. אבל אף אחד לא יודע למי הצבעתי בבחירות, הוא מדגיש, גם לא הילדים שלי. לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי. אין הרבה כתבי שטח שמקבלים הנחיית תוכנית. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. בוקר, שזכה לפני שנה בפרס העיתונאי המצטיין לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות (יחד עם המתחרה מחדשות 12, תמיר סטיינמן), חתום על לא מעט סקופים, שהשפיעו על סדר היום הציבורי. היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה. שלושת ילדיהם, אמרי (תשע) והתאומים עומר ועילי (שש וחצי) נמצאים בבית. בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה. יליד 1978, גר בקיבוץ זיקים.

עד הקורונה היו פה שנתיים מאוד קשות בעוטף, כל שבועיים־שלושה הייתה הסלמה, ודרך ההתמודדות שלנו היא לא להיות כאן. שלושת ילדיהם, אמרי (תשע) והתאומים עומר ועילי (שש וחצי) נמצאים בבית. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. בוקר (41) נולד וגדל בבאר־שבע, בנם של סוכן ביטוח ועובדת בדואר. כתב אזורי (בדרום) קישורים חיצוניים;

מנהל מחוז דרום במשרד החינוך: "הילדים לא צריכים לשלם את ...
מנהל מחוז דרום במשרד החינוך: "הילדים לא צריכים לשלם את ... from www.kan-ashkelon.co.il
לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. הריאיון איתם מתקיים בביתם היפה שבקיבוץ זיקים, שם הם מתגוררים בתשע השנים האחרונות. לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר. See full list on xnet.ynet.co.il בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה.

אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה.

ברור שיש לי דעות פוליטיות, אבל כתבי חדשות צריכים לשמור את הדעות שלהם לעצמם, הוא אומר. רגע לפני פתיחת השנה, היא לא התביישה ושלחה לנו מכתב: השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. בחודש שעבר בוקר החל להגיש את התוכנית היומית חדשות היום עם אלמוג בוקר (שמשודרת ברשת 13 ב־15:00). See full list on xnet.ynet.co.il אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. רציתי להיות כתב פוליטי או צבאי, אבל מה לעשות שיש אנשים טובים בערוץ, ספי עובדיה ואור הלר מעולים, והם לא הולכים לשום מקום. אחר כך נסענו לדודים שלי בטירת־צבי, ואז משמיים קיבלנו איזו דירת airbnb ביפו, פנטהאוז מדהים. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. תשאלי אותי, כי אני משלמת את המחיר. בית ספרם נסגר בגלל מקרה של קורונה והתאומים נהנים מבריכת גיגית בחצר. See full list on xnet.ynet.co.il בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה.

Post a Comment for "אלמוג בוקר - אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב."